Pri Iliriji razumemo kakovost poslovanja kot vrednoto in ključno sestavino podjetniške kulture, saj predstavlja temeljni cilj delovanja naše družbe, h kateremu stremimo vsi sodelavci. Zavedamo se, da bomo le z visoko kakovostjo izdelkov in poslovanja ohranili stare in pridobili nove kupce, saj njihovo zadovoljstvo predstavlja našo najvišjo prioriteto.
Kakovost naših izdelkov zagotavljamo z natančnim in odgovornim razvojem izdelkov in rednim spremljanjem teh v kontrolnem laboratoriju. Preverjamo kakovost vseh vhodnih surovin in embalaže, opravljamo medfazne analize in kontrolo polizdelkov ter redne analize referenčnih vzorcev že narejenih izdelkov. V vseh fazah dela preverjamo mikrobiološko neoporečnosti vseh kozmetičnih izdelkov v našem lastnem mikrobiološkem laboratoriju.
smo s certifikacijsko presojo priznane organizacije BVQI pridobili v juniju leta 1995. Junija leta 2003 smo ob redni kontrolni presoji pridobili certifikat, ki potrjuje, da smo svoj sistem nadgradili z zahtevami novega dopolnjenega standarda ISO 9001:2000, katerega najpomembnejše zahteve so: osredotočenost na odjemalce, procesni pristop in nenehno izboljševanje. Ob redni presoji leta 2010 smo pridobili certifikat skladnosti z ISO 9001:2008. Leta 2019 pa še ISO 9001:2015.
Zato smo v februarju 2013 kot prvo, širše poznano slovensko kozmetično podjetje, pridobili certifikat skladnosti sistema vodenja s standardom ISO 22716:2007, Kozmetika – dobra proizvodna praksa, Smernice za dobro proizvodno prakso. Z nenehnim nadzorom nad izpolnjevanjem zahtev standarda, se vsi zaposleni trudimo za vzdrževanje in stalne izboljšave delovanja sistema dobre proizvodne prakse.
Nenehno izboljševanje kakovosti proizvodov in storitev, procesov in sistema kot celote zahteva vedno več sodelovanja in skupinskega dela, zato smo vsi zaposleni zavezani k vzdrževanju in izboljševanju sistema kakovosti. V sami proizvodnji se lahko ponašamo z natančnim vodenjem od same priprave polizdelka do končnega produkta, saj lahko znotraj proizvodnega procesa nadzorujemo vsako fazo posebej.